Właśnie zawarliśmy umowę z firmą LogicSynergy na wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Moduł iBOK umożliwi naszym odbiorcom możliwość aktualnego wglądu w stan swoich płatności oraz historii swoich rozliczeń, łącznie z możliwością wydruku wystawionej faktury w pdf; szybkie przeanalizowanie zużycia medium w przeciągu zadanego okresu, włącznie z możliwością wydruku interesującej go analizy; zgłaszanie odczytów przez użytkowników systemu iBOK oraz przesyłanie zgłoszeń tematycznych do przedsiębiorstwa; zgłosić reklamację i wiele innych przydatnych funkcjonalności.
Oprócz tego wdrożony zostanie moduł Powiadomienia. Dzięki niemu będziemy mogli wysyłać naszym Klientom na wskazany adres e-mailowy faktury za wodę i ścieki. A także powiadamiać o zbliżającym się terminie płatności czy też powstałej zaległości.
Ważnym elementem dla Nas będzie instalacja Modułu e-Archiwum. Głównym jej założeniem jest odejście od przechowywania kopii wystawionych faktur w formie papierowej i archiwizowanie dokumentów w odpowiednio zabezpieczonej formie elektronicznej. Dzięki eksploatacji modułu mamy możliwość ograniczenia kosztów związanych z wydrukiem tysięcy kopii faktur oraz ochrony środowiska poprzez oszczędność m.in. papieru i energii.
A wszystko to aby podnieść jakość świadczonych przez nas usług.
Planowany termin pełnej realizacji przewidujemy na koniec I kwartału 2020 r. .
Trzymajcie kciuki za powodzenie wdrożenia.