Ta strona używa plików Cookies. Korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacj dostępna jest w naszej Polityce Prywatności

Zamknij

W dniu 31.01.2022r. nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z włączeniem nowo wybudowanej sieci od 11.00 do 16.00 ul. SŁONECZNEJ 32, 34, 43b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, r; 45 BA, 45 BB, 45 BC, 45 BD, 45 BE, 45BF, 45 BG, 45 CA, 45 CB, 45 CC, 45 CD, 45 CE, 45 CF, 45 CG, DOM DZIECKA NR 46, 48, 50, 52.Prosimy o zabezpieczenie odpowiedniej ilości wody.Za powstałe utrudnienia uprzejmie przepraszamy. W dniu 31.01.2022r. nastąpi przerwa w dostawie wody w związku z włączeniem nowo wybudowanej sieci od 11.00 do 16.00 ul. SŁONECZNEJ 32, 34, 43b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, m, n, o, p, r; 45 BA, 45 BB, 45 BC, 45 BD, 45 BE, 45BF, 45 BG, 45 CA, 45 CB, 45 CC, 45 CD, 45 CE, 45 CF, 45 CG, DOM DZIECKA NR 46, 48, 50, 52.Prosimy o zabezpieczenie odpowiedniej ilości wody.Za powstałe utrudnienia uprzejmie przepraszamy.


AKTUALNOŚCI

STRONA GŁÓWNAAKTUALNOŚCIWażne informacje dla Klientów w związku ze zmianą organizacji pracy w ZWKiUK

Ważne informacje dla Klientów w związku ze zmianą organizacji pracy w ZWKiUK

2020-10-20

W trosce o bezpieczeństwo sanitarne Pracowników oraz Klientów Spółki, w związku z dynamiczną sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz uwzględniając czasowy brak dostępności w firmie pełnej obsady Pracowników korzystających między innymi z praw przysługujących z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dziennik Ustaw z dnia 7 marca 2020r., poz. 374), informuję o podjęciu następujących działań:
WSTRZYMUJEMY bezpośrednią obsługę Klientów we wszystkich działach Spółki, w tym w Dziale Obsługi Klienta (m.in. umowy, rozliczenia, płatności za faktury), Dziale Inwestycji (m.in. wydawanie warunków technicznych, zapewnień dostaw wody, uzgadnianie dokumentacji projektowych).
Prosimy o załatwianie wszelkich spraw wskazanych powyżej w formie poczty tradycyjnej, elektronicznej lub telefonicznie w poniższy sposób:
Sekretariat - email: sekretariat@zwkiuk.swiebodzin.pl, tel.885-802-160. Wnioski i formularze są dostępne na stronie internetowej: https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl/do-pobrania;
Dział Obsługi Klienta — (umowy): e.gniewczynska@zwkiuk.swiebodzin.pl; tel. 885-802-161; (faktury, stan wodomierza) :k.wojtowicz@zwkiuk.swiebodzin.pl 885-802-162; (zaległości): m.sekula@zwkiuk.swiebodzin.pl 885-802-163;
Dział Inwestycji : j.graczyk@zwkiuk.swiebodzin.pl, k.sikorska@zwkiuk.swiebodzin.pl tel. 885-802-164
Zgłaszanie awarii wod-kan — 601-408-007, 601-408-006 lub za pomocą formularza na naszej stronie internetowej: https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl/zgloszenie-awarii.
Zachęcamy do skorzystania z INTERNETOWEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA:https://ibok-zwkiuk.pl/
Kasa Spółki jest nieczynna. Prosimy o regulowanie zobowiązań finansowych za pomocą bankowości elektronicznej.
Prosimy Państwa o zrozumienie podjętych działań w zaistniałej sytuacji.
Wszystkie podejmowane działania są działaniami prewencyjnymi w celu zminimalizowania możliwości wystąpienia i rozprzestrzeniania się koronawirusa na terenie Spółki i jej obiektów oraz zapewnienia bezpieczeństwa zarówno dla Pracowników i Klientów Spółki.

 



PODAJ STAN

WODOMIERZA

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

PODAJ STAN

ZGŁOŚ AWARIE

WODOMIERZA / KANALIZACJI

W szybki i prosty sposób możesz
przesłać dane swojego wodomierza

ZGŁOŚ AWARIE

NASZE GALERIE


O NAS

Witamy na stronie Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie.
Informujemy, że wszystkie ważne informacje dotyczące przedsiębiorstwa, aktualnej taryfy na wodę
i ścieki, regulaminu dostawy wody i odbioru ścieków, załatwiania spraw, ochrony danych osobowych, aktualnych wyników badań wody znajdziecie Państwo na naszej stronie oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

CZYTAJ WIĘCEJ